10 fjuttiga dagar tills avresa till solen :D jag är en lycklig människa!

Hemma i älskade ursviken. Sitter och pluggar till anatomitenta/dugga -detta är dryyyyygt! tur det bara är en dugga på fredag. Men fan vad jag vill göra de bra så att man kan lämna den delen så man inte måset pluggaihjäl sig under jul (efter jul för mig då). hur kul är det att sitta och plugga i Thiland på en skala?? Sen är man ju upptagen med att fylla 20, en syrra som fyller 18 och tagga för GBG, så hur ska jag kunna fokusera? Ser inte ljusare ut än en omtenta på detta. hoppas inte!  
Hur tänkte personen som kom på att klämma in SÅHÄR MYCKET på EN kurs????
-Om det var var vår kursansvarige är han nästan förlåten(a);P  



åter till anatomins värld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0