2010/12/16

•jäkla surkäring på Bostaden AB som sa lilla gummam till mig som om jag var dum i huvudet då jag trodde för mket om tekniken tydligen -stenåldersmänniska var hon, jag lovar. Och så är Bostadens nät seeeegt!

•Har pratat med gulliga Frida igen, som bor i lägenheten jag har fått. Huur trevlig som hällst är hon. Och nu har vi fixat och domat så att jag ska få nycklarna den 21a (får tidigare om jag vill) Men ska betala henne hyra därifrån. Så nu ska hon bara skicka fullmakten till Balticgruppen. Blev på så bra humör!

•Jag har betalat massa räkningar! allt måste ju vara gjort innan Lördag och jag hinner inte imorgon. Så idag is the day för alla måsten.

Ytterligare att göra lista;
◊färja ögonfransarna (orka ha mascara utomlands)
◊packa klart, med allt det innebär..
◊Försöka HINNA plugga -kris I tell you!
◊Bestämma kläder till imorgon (pressen då man ska bli fotad:S) förslag?
◊städa till mitt rum -krigszon
◊Om jag hinner, ladda in programvara för min nya kamera
◊Hitta en bra buss till Umeå ikväll -tror det blir den halv 10
Jag kommer nog på några punkter till skaru se..


•Sen tycker jag att ni är urdåliga på att kommentera! det  är ju dött här! Inte konstigt jag börjar skriva en massa tok då jag bara pratar med mig själv ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0