8 små dagar

dugga avklarad. Alla verkade gå hur snabbt som hällst. Första vågen efter en halvtimme. Tydligen tyckte många att det var en lätt dugga. Tur för mig, som om jag har tur fick G ändå. Hoppashoppas! Inte mket till bra plugg och ändå G skulle sitta såååå fint! Högre makter hör mig!
kanske var det mina tursockar;)? haha gud vad jag är löjlig ibland. Men inget Jag utan konstiga/filosofiska/bisarra/djupa/ tankar som jag inte kan förklara för andra;P




ser ut som att det blir stan med My och Ida. Sen blire idolfinal med onyttigheter. Har inte sett enns en liten bråkdel av Idol iår, men man måste ju böja sig under tvs makt och se vem som vinner. Vi kommer inte se mket av den personen, den kommer försvinna in i djungeln av snabbkändisarna som smyger runt bakom tv´n. Men varför inte göra det till en trevlig kväll.

Imorgon taggar vi middag med tjejjerna hos sofia och sen utgång=) Ser ut som om det blir skogis. Sofias motivering löd: För att vi alla kammade där sist;)
Hahahah
då hopps vi på repris då. Även om jag tror det berodde på att alla hunnit bli lagon fulla där, då alla redan varit på tre barer med shots och nån gratis öl;P (barrunda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0