9 dagar till, sen så..!

Detta håller inte!
fan säger jag bara..
inte mket jag kan inte! Och jag säger inte bara så -jag menar det!!!!!!
:´( 



och så är de tillbaka till hellhålet (studentrummet) ikväll. Nått depprimerat spöke måste hemsöka det 19 kvadrat stora rummet! Eller så har spöket flyttat in i mtt huvud. Kansle har den satt bo i ventriklarna och tar sig ett skönt bad i likvor. Sen sittar den och petar på min frontallob (motorik, personlighet, verbal kommunikation, högre intellektuella processer). inte vet jag?! Men jag har mina aningar!  (psyket nästa?)
Har just kommit på att jag måste vakna upp där i hellhålet på min födelsedag å! löjligt kanske men det fick mig att tappa modet och be om att få vara liten igen.
Hemma bäst!!



åter till att känna sig ointeligent och misslyckad!..
dugga imorgon.

Kommentarer
Postat av: ???

Glöm inte bort hur bra du är :)



Lycka till med duggan eller som man ska säga: bryt ett ben.

2010-12-09 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0