Gissa vem som typ har en lägenhet?! :O :D

Somnade på lussevakan igår:](a) jag erkänner att jag inte är världens bästa vakare haha, men jag var såå trött. Så jag har sovit i Mys soffa, uppe på alla tusen kuddar och nån filt (alla utom den sköna fejkpälsen, för den hade jag över mig;D). Det var som en prinsessäng fast det var en tvåsits. Men guuud vad skönt det var! Men vi hann med att baka pepparkakor, bränna pepparkakor, bli mjöliga överallt, jag fick förhoppningsvis lite muskler då man vispade glasyr (som ändå blev lös, för att vi hade för lite florsocker), garnera papparkakorna, somna innan man hann äta pepparkakorna. Men man var ändå så full av deg att man inte skulle velat ha pepparkakorna. Degen är ju ändå godast;) 
En riktik lussevaka, minus att jag typ somna då;P
Och imorse satte vi på Luciatåg på 2an och njöt (iaf jag! somna så jag hann inte fråga my vad hon tyckte) =)
myyyyysss =)


Lite strul, men sen så ser det ut som att jag kommer få ett kontrakt hemskickat i veckan!:D Tvistevägen 3A lgh 203, en våning över bottenplan. Och jag har pratat med hon som bor där nu, och jag skulle kunna få den i Januari?:O :D :D :D Så i slutet på Januari kanske jag börjar flytta in där (pepparpeppartaiträ! inget får gå fel nu) 
Happy day!!


Nu ska jag ta bussen in till stan så jag inte missar min bokade tid. Tur att jag vakna. Fick springa från My hem så att jag skulle hinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0