GOD JUL I EFTERSKOTT

Har det saaaa skont!!!! Vill inte harifran. ha det bra dar hemma! frys inte ihjal


GOTTNYTTAR ifall jag inte hinner med det. Har ar klockan 6 pa natten da ni har erat 12slag, sa jag vet inte om jag haller mig vaken. For oss blir det firnde pa hotellet. Vi hade julfirande igar. mycket underhallning och aven om det inte var svensk julbord sa. Men julkansla vet jag inte om jag fick, men vem behaver det da man ar i Thiland och ligger p astarnden hela julen.
Ska kanske namna att klockan har ar halv 9 och att det ar 30 grader, bara for att retas.. Frys inte ihjal dar hemma, jag vill ju ha kvar er nar jag kommer tillbax. Puss och kram!!!
(hittar inte alla tecken, och de ag hittar vet jag inet hur man for fram sa det blir inga gubbar medans jag ar har)



ps: mitt har har fnatt av all fukt. tyckte ni att det var lockigt innan... ni ska bara veta. Jag forsoker tamja det, men lyckas hysat nar jag har anstrangt mig extra hart. Jag holl pa att skratta ihjl mig (eller grata, jag vet inte) forsta dagen da jag inte var beredd och inte brydde mig efter jag badat HAHAHAHAHA AFFRO!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0