kl ar 8.57PM och jag sitter pa en resturang i Karon Thiland

AAAAAAlllskar att ha semester♥ 30 grader varmt, sol och bad ar fanastiskt! idag har vi varit pa kanotutflyckt bland kalkstensgrottor och oar. Underbart!! kommer finnas manga fina bildet sen. 

karaaam pa er alla dar hemme i kylan. horde att det narmar sin 30 minus. ucccch kan inte annat an tycka syndn om er som inte ar har. 
GOD JuL pa er ocksa!!! Har haller jag pa att bli spyless pa julmusik. Kande inte fatat att jag inte vill ha jyul. Jag valde Thiland istallet. STANG AV SKITEN! 
imorgon blir det stranddag. overmorgon PhiPhi Island och sen har vi djungelsafari med elefanter mer kanot psv. 

mate ga. KRAAAAAM och puss  

Kommentarer
Postat av: sara

Ät bajs och dö... Hoppas ni har det bra, antar jag ;)

2010-12-25 @ 21:58:23
URL: http://restraint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0