tordsag>fredag>LÖRDAG

denna dag har inte börjat bra:(
först fick jag laga mitt första hål hos tandläkarn. Utan bedövning. Fast de gick bra.
Sen har jag (förjäves) försökt vaxa benen. Blir så förbannad. Jag tycker inet att det gör olidligt ont, som alla verkar gnälla över. Vist det känns, men inet så pass att jag iaf blir avskräckt av den anledningen. Eller så kanske jag gör hur fel som hällst. För allt far ju inte bort:O:C var som ett åsmåln, och kanske gic ut överf benen(a). Nu har jag lungat ner mig. Fast nu svider hela benen för att det där jävla medlet man ska ta bort vaxet med var värre än själva vaxningen. Hallå vad saker är upp och ner idag! .. jag har fan inte haft ett hål i hela mitt liv och så då detta. Bläääää...! Maten som brukar vara så god (åt den sist jag ver hemma i stoora mångder) smakade inte heller som den skulle.
gruvar mig för dagen.

Nu är det bara att sätta igång och kämpa imot motvinden. Börjar med samtal till Bredband2, och hoppas att de inte har like lång kö idag. Fick stå som etta i kön igår i mer än 20 min (sen la jag på då jag känd att jag inet längre hade kunnat vara trevlig), de måste ha varit på lunch eller nått.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0