späckat schema fram till mitten av januari eller in i februari -livet är gott ibland

Sjuuuuuuuukt härligt spårad tjejkväll igår! Ni är underbara!!♥ Det är måste vi göra om MÅNGA gånger! Jag kan inte vänta tills Gbg, tänk er igår flyttat till Gbg..? ;) kan inte säga annat.
   


ikväll äre lussevaka hemma hos my =) och måste försöka lura till mig lite sömn då jag har stor brist av den varan, och ska upp tidigt på måndag. Men har en massa jag ska hinna först och så måste vi ta oss till Maxi och handla. Ser fram emot pepparkaksdegen!!(a);) den kommer vara betydligt mindre i mängd när det kommer till att grädda. Varför grädda och bränna nått som redan är så gott?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0