bloggtorka i en vecka:S

har jätte ont i huvudet och ska ta en skön, lung hemmakväll. Ska nog sova tidigt och ta igen för i tisdags (var uppe till 3 med läxa -hatar mig själv när jag gör så..men). Var lite sugen på att gå ut ikväll, men jag behöver en dag att andas ut på. Måste ju bli frisk å. Dubbelmatch på söndag och vill inte snora längre:/   

veckan har varit..händelserik på vissa sätt, stressig med läxor i överflöd och förkylningen går mig på nerverna. Att jag spelade matchen på måndagen hjälpte nog inte min tillfriskning, men jag kände mig envis och längtade efter innebandy. Har kännts tungt att inte träna i veckan heller.


Nu ska ja gör lite pizza så familjen får middag. pusshej=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0