för varje dag som går blir jag mer å mer stressad

hade tänkt gör bort lite plugg å annat som måste göras idag. men icke de. hann me lite lite efter middan men sen for ja me mamma å såg kussen spela hockey. Clemens spelade mot aik å vann med 4-0. de blev två assist för kussefinen, å många fina passningar som lika väl kunde varit mål!=) Var ganska kul att tilla på, händer typ aldrig att ja är på koppar men kanske blir fler ggr efter de här. mamma får jag säkert med mig om jag frågar. Gäller bara att veta när han har match. men jag antar att de bara är att höra me Morfar, han har stenkoll;)  

kommer ha fullt upp nästa vecka har ja insett. Två inlänningar å ett prov, som alla måste vara av bra kvallite om jag ska kunna leva med mig själv sen. Har insett att ja kanske har lite förhöga karv på migsjälv, har fått höra av mer än en lärare nu att de är oroliga att ja ska utarbeta mig. Men igentligen så känns de inte som om jag gör nått. Jag är bara idiotisk nog att först stressa över att jag har någonting som måste göras, men inte göra de, föränn de blir bråttom å jag blir ännu mer stressad å slavar med sömn å liknande. Så jag får skylla mig själv!
fast just nu stressar ja mest över att tiden går lite fortare än jag velat. projektarbete, högskoleprov (anmälan), högskola?, jobb?, allt sånt! De kommer för nära! gillar inte att inte veta! ska göra de ja fick i uppgift av studievägledarn å sen se me henne för lite bollplank.

imorn blire campus för att se om man kan få vetta nått vettigt om högskola.
hur ska ja ta mig upp på morron?:S
sovgott.
  


Kommentarer
Postat av: Sofia

TVÅ INLÄMNINGAR!?!?!? VILKET MER ÄN HISTORIA!?!?!?!?? -panik-

2010-02-05 @ 16:03:02
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0