hinner inte

de går inge bra me pluggandet å provet är imorn. Jag måste få bra! sen ja fick beröm av berit känner ja att pressen ökat! men de går inte bra. jag har träning, men jag hinner egentligen inte. jag vill sova -behöver det enormt mke! men jag hinner inte. Å de kommere säkert bli en sensen kväll:S 
ahhhh jag kommer dööö inan vi tar oss ut på apu +att ja blir supernervös när ja tänker på apun för jag är rädd att ja kommer framstå som en idiot då ja inte kan nått:(  

har ont i kroppen å är blå lite varstans. Man kan ju tro att ja hamnar i slagsmål vare match pga alla blåmärken:O dessutom har ja alltid haft svårt att få blåmäsrken. Men de verkar ha försvunnit eller så äre för att de gör ondare nu(blond?;))
haha. men har seriöst klagat hela veckan nu å mina klasskompisar tror jag är världens väldsammaste på plan;P Kommer alltid å ojjar mig å de sluter med meningen -"jag hade match igår", varje gång utom när jag istället säger -"jag hade träning igår". HAha

förlåt att ja inte har skrivit i veckan -hinner inte! hade haft såå mke att skriva, men hinner inte.

kraaaaamm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0