hoppas de går över fort!

Hade hoppats på att vara frisk nu, men icke.
Hemma i måndags, Piteå i Tisadags(var väldigt slut sen), For till skolan igår även om jag inte kände mig bra, blev värre, å idag stannade ja hemma. Igår var även stinan å pappa hemma, stina för nackspärr(hon såg gansak rolig ut;)) å papps var sjuk i feber å förkylning. Idag äre ja å pappa som är hemma. Mamma var påväg att bli sjuk trodde vi, men hon hade bara feber en kväll en vare över -lyckost!
Så här känner ja mig idag:

hade verkligen behövt vara på skolan (som alltid, de är döden att missa nått). Men jag fick ta tag i förnuftet som hade svävat iväg och stanna hemma. Och jag ångrar mig inte. orkar inte enns göra nå skoljobb då min hjärna är stekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0