Måndag 1 Februari 2010

Helt vanlig måndag. hade sovmorgon sedan två lektioner, engelska å naturkunskap. Kunde ha varit en jätte tråkig dag men jag har ju min underbara klass!
På bussen hem idag började ja å JohannaB prata gammla dagis/skolminnen. Hur kul som hällst då man nästan aldrig kommer ihåg samma saker=)


har sett de två inspelade avsnitten av Greek som jag hade på lager. Förundras varje gång över hur bra de är♥
han är bara för söt!

Måste göra sjukvårdsläxan vi har till imorn:/  Tar emot, men måsta göras. Ska försöka att inte sjuta upp de till läggdax. Men fattar ingenting:S
har panik över hur dålig jag kommer känna mig på praktiken. de är hur mke som hälls som vi ska kunna. Å på Berit låter de som en kattastrof om man inte kan allt:S Hur ska ja komma ihåg alla latinska begrepp och alla sjukdommar å funktioner å allt annat..? lite panik! De blir till att råååplugga på sportlovet!  

imorgan äre sovmorgon till 12, sedan två sjulvårdslektioner å kanske lite PA. Träning på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0