sjuk:(


Blev bara en match för mig i helgen. Honungen, teét och c-vitaminen funkade inte. Har bara gränsfall till feber men mår piss. Halsen och huvudet är väll de mest drabbade reginonerna. Men nivet den där sjukkännslan son inte går att bevisa, försämrade allmänntillståndet, vill inte försvinna. Jag var helt instäld på att fara till skolan idag trots att jag inte mådde som en prinsessa igår, men de blev inge av kände ja när ja vakna. Började iåförsig 12.40, men ja hade bar två tråkiga lektioner så bestämmde mg för att inte tvinga mig själv att fara när ja inte mådde prima. men jag måset ringa nån å ta reda på hur de blir me pite imorrn, när går bussen, varifrån osv..? Känner mig alltid stressad då ja inte har full koll på vad som händer.


sen vet ja inte vad jag ska göra för produktivt idag. Jag har glömmt religionen på skolan, den hade ja gärna gjort bort. Men jag får hitta på vad ja ska skriva i krönikan på svenskan -har inga ideér så de lär hålla mig upptagen et tag. sen ska ja försöka skriva klart mitt cv. fast har fastnat å vet inte riktigt hur ja ska fortsätta:S SKOLAN FÅR INTE TA SLUT, PANIK!!! sommarjobb känns jobbigt, för jag vill trivas och inte ha en hämsk sommar. Jag är alldelens för duktig på att tvivlapå mig själv. Om jag inte kan allt känns det som om jag inte kan nått, å för att vara rättvis mot mig själv så måste ja säga att ja kan rätt mke ändå. Måste sluta vara rädd för vad andra ska tycka. Men hur mina lärare jämt påminner oss om att "allt de här MÅSTE ni kunna", å de är sååååå mke. Synd ändå att Apu´n är efter att man ska ha sökt sommarobb. Då vet ja ju inte om de är de ja ska sttsa på att söka. Å efter en dålig erfarenhet förra året så tror jag att ja är liet rädd att söka å säga nej. (fick en utskällning som inte var befogad då ja sa nej till ett jobb för att ja fått ett annat som passade bättre, å ja hade inte enns betämmt nått me den arbetsgivaren -elakt av henne!) Så ja tror att undermedvetet finns den tanken kvar. 

Men kände ja för att se film eller om det är nått bra på tv. Så de tråkiga får vänta lite(A);) 
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0