lördag

Mammsen har just suttit och läst min blogg. Fick ganska bra recention med bara nått enstaka "ska du verkligen skriva de där så alla kan läsa". hihi älskar dig mamma! 

är annars hhhhheeeeeeeeellllllllllttttttt slut!!! matchen idag tog musten ur mig! Var lite halv på väg att bli sjuk då jag vaknat med ont i halsen. Men ja kämpa på. Fast ett tag under vid andra perioden trodde jag att jag snart skulle svimma då jag hade svårt att andas å därav syresatte mig dålig å blev lite yr. Men de gick vägen och jag vaknade till då jag fick bli lite förbannad då jag fick en klubba i huvet utan at dommarna blåste. Men inga målför min del, sina gjorde ett dock. 
Matchen slutade 3-2 till oss,så de blev en seger även om det gick lite segt för oss stundvis -kämpaglöden kom i slutet. fast vi fick spela tre mot fem ett litet tag och fick flera utvisningar och ett bortdömmt mål som jag inte ritigt håller med, om så var dommarna hyffsade. De var tydliga och det var aldrig några tvivel om vad som gällde.
Men frågan är ju om jag klarar av matchen imorgon å, då jag inte överdriver då jag säger att ja är helt slut! har då druckit tee med honung och äter halstabletter å funderar på att rensa skåpet på c-vitamin. Jag vill inte bli sjuk!!:(  

Orkar inte summera veckan dåja har börgat glömma. Men det har varit en bra vecka=) å jag hade jätte trevligt igår -ni är hur fina som hällst tjejjer!

nu ska ja se skidskytte på tvn och damernas hockey på datorn samtidigt;)
puss å kram=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0