ja vet att du inte orkar läsa. Men ändå..

igår var en väldigt rolig dag. skattade så jag trodde jag skulle få magrutor. Haha de brände ganska regält, och när man ändå inte kan sluta så blir det nästan plågsamt/men roligt på samma gång;p

först for vi till Campus efter lunch. Vi delade upp oss för att alla skulle hinna lyssna på de de ville. Så de blev ja å sara till en början. Var ganska intressant å ja fastna lite för en utbildning på LTU(luleå). men den var bara 2 år -120 hp, och man vart inget specicerat(orkar inte stavning just nu!). men de lät som om den hade alla de komponenter ja har letat efter med några minus. men de är bra för de ja vill ha finns inte:( Men nu när ja kom hem å lästa igenom papperet snabbt så lät de helt annorlunda, så ja är kluven.
mne jag ångrar inte att ja for. Behöver all insikt ja kan få. Ska även till piteå senare för mer info.
sen blev de lite flumm. mke var inte så roligt att höra på. Å på näst sista(var de tänkt men de sket sig me sista, ska snart berätta varför) var en kattastrof! haha jag höll på att få nervsammanbrott för ja ville bara därifrån. Å så hade sara Uremi(förgiftad av kroppens egna slaggprodukter) HAHA;)
sista skulle vi höra på när de prata om nya antagningsregler å sånt. nu hade vi även slagit följe med Josse å Ellen. Men när vi komm dit blev vi lite förundrade. De va ett litet(!!!) grupprum med ca 4 stolar utöver de tre som användes av tre äldre personer. Man satt inte mer än 2 meter ifrån väggen där projektorn satt så man vart i princip blind. De va bara de att de är äldre, speciellt den gammlaste gubben, inte fick igång den. de var sista "tiden" så de kan inte ha haft någon där tidigare på dan haha. men de mäst komiska var när gubben utbrister -"nu är vi nära!" men jag ser att han har kommit dit han börja igen. HAHAHAHA när man är lite trött så var det väldigt kul. Två i taget ursäktade vi oss sen för att gå på toa, men kom inte tillbaka. Vi ville ju inte sitta där, nästan i knäet på dom, å slösa en halvtimme! För jag lovet att de aldrig skulle ha fått på den!

Sen for alla vid för våg men återsammlades hos Sara för middag=). Jag kan säga att jag inte varit så mätt på länge. Mådde typ illa för att ja va så mätt. När vi åt efterrätten, sofias goda cuppcackes(stavning igen?!) me färggrann glasyr, trodde ja att ja skulle sprängas. undertiden skarttade vi i mängder. Kombinationen gjorde magen förvirrad. 
Inte nog me de så fick ja å Josse lite brått till våra bussar så vi gick med ganska raskt tempo från kanal till busstorget -vilket inte hjälpte Haha. 
Så fort ja komm hem vare bara att kuta ännu snabbare för att bli så lite sen som möjjligt till träningen. Kom lite sent men inte så farligt med tanke på tiden jag hade till förfogande.  Men lite smått illamående var man tills man komm igång. 

Idag.. var varit lite upp å ner. snöruggbyn var kul! ja blir alltid lite smågalen(a) sen blev de sämmre å sämmre. Har kunnat hålla hummöret upp pga min fina klassisar=) Men har gnällt hela dan känns de som -förlåt! Armen har varit jobbig, haft ont å så. Sen har jag hammnat i min "en gång i månaden depp" som jag måste fixa snarast. Men tack vare den så har kvällen varit mindre kul. Ser ut som ett vark!! känner mig som ett. Men de går över.



_____________________

min ursäkt och förklaring -jag ville inte!
Jag lämnar det som de är..
Orkar inte bevisa nått..
Tyck vad ni vill, säg vad ni vill om mig..
Vill lämna det!

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHA jag hade INTE uremi!!!!

2010-02-09 @ 21:38:57
URL: http://restraint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0