4 Januari 2010

Idag har varit en väldigt bra dag!!
Har varit på stan me Matilda, shoppat loss, ätit gott på Subeway och sett Sherlock Holmes på bio=)
En dag helt utan stress av något slag -skönt och behövligt! tror jag, bedrövligt nog, är påväg till ett liv med hjärtproblem:S
_______________________________________________________________________________

Mamma har fotat från våra Afotofabum i princip hela dagen verkar det som, om man ser till mängden av kort som jag just lagt in på datorn.
Finns såååå många fina bilder från när vi var små.  


hihi, älskar den här bilden ;P

Haha fångad i rätt ögonblick;) (Pappa och Stina)

Kungsön, uppe på taket på bastun.
fr.v. kusin Viktor, kusin Oskar, Farbror Erik, Stina, Jag.

___________________________________________________________
kort från nyårs och jul kommer när jag har tid och känner mig motiverad att lägga in dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0