helgen å så

jätte kul dag i lördags. Blev lite shopat, men inte överdrivet mke, ganska sparsamt faktiskt. jag å stina har kommit på att de är mke billigare att dela på plaggen å därav pengarna. Så vi börjar dela på de mesta. Kan bli problem längre fram kanske men då löser vi de då, just nu är de ekonomiskt känner vi. Å vi vill ju ändå ha samma saker så annars lånar vi bara, då äre ju lika bra att dela.
Körde nästan hela vägen dit, så jag slapp köra hem. de va väldigt kalt i Luleå men vi hitta ett garage me motorvärmare, men vi var tvungna att flytta den under bion så den inte skulle bli innelåst:S så litekalt vart de i alla fall på vägen hem men de funka.
sen hann mamma klippa sig, blev riktigt bra. pappa hitta sig å lite kläder så de inte vart lika tråkigt för honnom=)
vi åt jättegott å sen såg vi Avatar. trodde först de va 3D då jag fått höra att de va de i Luleå, men de va de inte utan de va i Piteå å Umeå tydligen. men de gick bra ändå. Den var jättebra tycker ja!! Såg inte ut som min typ av film i början men det ändrades snabbt.
Riktitgt bra dag, älskar min familj(oftast;))


söndagen vare match. Vi vann me 11-0!=D är lite blå idag på ena höften och samma sida är lite(läs ganska) öm:S å stina stukade sin handled lite lätt, men annars är vi fortfarande hela. Var en riktigt kul match. men om man vinner me 11-0 så är de ganska kul att spela;)
efteråt vare middag hemma hos oss me mormor å morfar. Robin var å me, haha men först blev de ett litet missförstånd så han blev kvar på örjanshallen, Stackarn.
Vi hade även efterrätt, den var huuur god som hällst! chokladkaka av nån väldigt chokladig sort med glass och jordgubbar♥  
hann även slinga stinas hår på kvällen. Fast de gick lite sakta då vi såg på Scream samtidigt. Men bra blev de tycker ja.

idag vare första dagen på vårterminen, vår sista termin. vi hade sovmorgon till 12.40 så de va lungt. å sen hade vi bara två lektioner.
Jag vet att många skriver om hur jobbigt de är att börja skolan igen å hur gjärna de vill gå ut. Jag tycker de motsatta. Ja vill inte att den här terminen ska ta slut, den måste sega på så mke de bara går. Att gå ut skolan skrämmer mig enormt. Har ingen aning vad jag ska göra efter, om jag ska plugga, jobba, vad jag vill bli? om jobba med vad? Jag vill inte jobba som undersköterska som jag har gjort nu, jag hatar det! De är i sånna fall om jag tycker de är roligt på sjukhuset så jag kanske kan få sommarjobb där? men de är först v.12 vi ska dit. Annars finns de inget annat val ser de ut som än lida pin. För man lider ju hällre om man får undersköterske lön, än att hitta nått annat som man inte vet om man kommer att gilla å få mindre betalt.
suuuck jag tror jag svimmar av allt de här snart. Måste prata me studevägledaren snarast!  


nu ska ja ta tag i läxan vi har haft över jullovet som ska vara klar imorgon. 
kraaam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0