ibland är hår bara i vägen. men inte skulle man vilja vara utan det.

vet inte hur ja ska göra med håret. Stort problem. just nu känns det som att nått måste hända. de är inte bra som de är nu.
antingen så gör jag det så mörkt som det är längst upp. de är mkr ljusare ju längre ner mot topparna man kommer. mamma å stina tycker att ja ska göra de mörkare, men jag vet inte. Sen har jag fått uppfattningan att endel tycker ja ska gå tillbaka till ljust. Och jag måste medje at ja saknar det litegrann. Kanske kan man göra en kompromiss med slingor(för mitt eget förvirrade jag). För jag vet inte vad jag vill . Å slingor har jag funderat på ett tag nu. för att få lite liv i håret.
men vill nog ha hyfsat nära min "orginal"färg och den har jag ju nästan nu(längs upp), för jag kan nästan(nästan) inte se utväxten. För de är så jobbigt om man måste färga hela tiden. 
sen känns de tryggare att gå till en frisör(gick sådär förra gången ja skulle färga -mitt fel) men de är så dyrt +att då vet man inte vad man ska för färg till utväxten. 

i-landsproblem.. lite smått patetisk känner jag mig för att jag skriver ett sånt här inlägg. men jag vet inte vad ska göra så..   

lite gråaktigt vid rötterna kanske? utväxten är ganska stor endå.
men som jag sa just när jag färgat mörkare -för första gången i mitt liv passar ögonbrynen in.

uppskattar komentarer:](A)

Kommentarer
Postat av: Erica

Gör slingor elin! :) Du är jätte fint i båda :) men det kanske är kul att bli lite ljusare nu när det går mot ljusare tider och så :)

2010-01-20 @ 20:24:02
URL: http://ericagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0