nuså

medveten om att jag inte har uppdaterat på ett bra tag. Har inte orkat. Men har fått lite kritik så nu jag ska försöka få ihop ett inlägg.

Skolan startade utan nåd och vi har redan hunnit med hur många läxor som hällst och har prov imorgon. Men jag är ändå glad att ha skolan. Studierna känns som en liten del av skolan just nu trots alla läxor haha;) Klassfesten kommer bli skitskojj!=)  

helgen var inte så händelserik då vi inte hade nån match. Vilket kändes väldigt konstigt, för vi har i princip alltid match. men jag spenderade fredakvällen med matilda å linnea. Sen lördag så såg jag "luftslottet som sprängdes" med mamma å pappa. Haha de vart lite strul där ett tag då vi gjort misstaget att mamma skulle reservera biljetterna. men vi fick sitte bredvid varndra ändå.
Haha de var kl2 föreställningen i en liten salong och en svensk film så gissa hur resten av publiken såg ut. HAhaha jag vart typ galen när jag skulle in. hade dåligt med tålamod den dagen och kände att alla gamla lika gärna kunnat krypa in i salongen, så sakta gick det. Fick till å me en komentar av en tant att jag skulle lugna ner mig. jag brukar normalt vara ganska bra med äldre men den dan vart jag irriterad. men jag drog ner medelåldern lite grann iaf haha;)
Å filmen var bra. kankse egentligen bara för att handlingen fångar en, själva filmningen är så jäkla tråkig ibland. Jamenar kan solen aldrig få skina? påminde mig lite om skolbio då man måste sitta å titta på en polsk/ungersk film eller likande. Dom är grå och inte alls särskilt roliga att se då man inte blir intesserad. Ibland tror jag man blir hjärntvättad av allt amerikanskt. men även om jag skäms lite så gillar jag det. Så mke finare för ögat. 

Imorgon äre muntligt prov i religion men jag har inte öppnat boken än. Känns jobbigt värre då de är kristendommen.
Fick även en hint idag under lektionen att vi kanske inte kommer hinna Buddhism och Hinduism i lika stor omfattninng som judendommen, Islam och kristendommen. Vilket störde mig en hel del. De är ju dom roliga  religionerna!:O De som man facktiskt vill läsa om. jag kände hur jag vart nära att ryta till där. Dåligt planerat K!:C


Haha sen måste jag ju nämna att vi börjar bli lite less på rädisor(kodnamn) eller hur sara!?;) Så dröm nu inte om rädisor inatt, för rädisor är ju inge goda eller hur?! Haha. 
vi måste btw hitta på ett nytt kodnamn haha;P  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0