härlig dag=)

såå himla skönt de va me innebandyträning idag! har saknat den!! match på söndag=) hoppas julmaten, resterna av julmaten, julgodiset, nyårsmaten, fördelsedagsmaten +gosakerna i mängder, inte visar sina spår(A)

Endel hittar bara rätt ord, precis då men behöver det!=)

snart är födelsedagen över och jag får vänta ett till år innan näste -hoppas de går långsamt!
Förutom träningen så har dagen ägnats åt att slappa=) Ätit chips å dipp framför tvn mitt på dan, spelat spel me stina, ätit pizza(hemmegjord me haloumi) å tårta. Fast jag inte är så förtjust i tårta så var halvan me grädde å marsipan ganska go(A)
Sen måste ja tacka Robin som hjälpte mig me Spotify=) Tack Robin!


Imorgon kommer sannagumman hit på dan, å sen kanske de blir film me pappa(övriga familjen å, men de är inte lika pepp som vi).
Lördag ser jag fram emot. Familjen ska fara till Luleå å shoppa, äta gott å se på bio(avatar). De är för min å stinas födelsedagar som vi tar denna familjedag. Lile synd om pappa bara som inte kommer ha lika kul som vi andra.
Söndag match å sen middag med mormor å morfar. Kl.18.00 på 5an är de å sesongsstart för Greek som jag har längtat efter=)

Kommentarer
Postat av: matilda

jaha okej ;) men det blir jätte bra ! vi kan ju höras lite innan så ser vi när vi far och äter då ! :)

2010-01-10 @ 13:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0