1 Januari 2010


2010, och mindre än en vecka till 19 år. Tiden går aldelens för fort.

Nyårsafton hos elinK med Matilda och Linnea=) riktigt kul! Blev dock lite mke av det goda, trodde jag skulle sprängas av mätthet. Så nu längtar jag efter att få träna, men just nu känns det som så länge tills nästa träning(5 jan). Springa kändes inte lockande. så jag får väll hitta på nått. 
hade med mig kameran så så fört pappa har instalerat programet på min dator ska jag ladda in dem. Då kommer det nog ut några här, även från jul.

Jobbar hela dagen imorgon:( 7-12, 16.15-21.15 :S 
Blääää å fyyyy. Varför står jag ut? Vet att man "ska" jobba, men jag står inte ut. + att bacilmedvetenheten jag fått genom skolan inte direkt har hjälpt;):S 


Kommentarer
Postat av: julia

sv: tur att nån håller med mig;)

jo jag tycker också det:S

2010-01-04 @ 00:42:03
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0