denna helg

klassfesten var hur kul som hällst!=D ni är underbara!  
hittade lite bilder på ericas blogg (ericagranstrom.blogg.se)  


Efter de vart de utgång.

Idag har jag varit med mattahulda=)
Vi gjorde pizza som vi åt framför tvn och hann köpa lite godis, som jag nu har lite ont imagen av(a)
De va tänkt vi skulle fota -men de blev inget.
sen skulle vi se eriks band vid 21.30 -men vi blev fast vid Robinson då Brettschneider bara kom närnare å närmare final. Så vi hann bara se en halv låt:/ Men vi får se nån anan gång. Så Erik du får säga till då ni ska spela nästa gång!  
Men grattis till Hans Brettschneider! Du var så värd det! Vi(mest matilda, som vet mer) var minst sagt imponerad över hur du har kunnat hålla de hemligt.  
-Ärlighet varar längst! 


Imorn bär de av till Obbola (uchhh jag känner redan lukten av det äckliga pappersvärket:S) för att spela match. Vinna ska vi göra -eller hur tjejjer!?  
kommer hem sent iaf.


Sen avsluter jag med ett citat av Benny
"Jag tycker du ska ta en lång promenad på en kort brygga!"

Haha är bra tillome ute ur sammanhang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0