svenskaC just nu

sitter på skolan nu. Vi skriver cv men ja hittar ingen bra bild:/ letade här på bloggen men icke! tydligen så har jag inga bra bilder på mig själv här. I alla fall inga som passar på ett cv. Så de blir att leta hemma. Men ja tvivlar på att ja hittar nått bra där heller, som inte är för gammalt.

mår lite bättre över håret nu. Har insett att andra inte ser lika stor förändring som jag gör. Så de är bara å ha tålamod på att de ska blekna lite.
Har dligt tålamod just nu.

efter skolan blire stan me syster=) ska försöka hitta ett svart längre linne med låg rygg. Viste att de funnits på VeroModa men de va slut:( sen ska ja ha ett par leggins. Skulle låna stinas, men hon hade gjort hål på sina så de blev att investera i ett par egna. Jag har ju som sagt inte så ofta leggins. Ett bodybutter från BodyShop står å på inhandlingslistan. Men har inte bestämt vilken lukt ja ska ha, kan inte bestämma mig. Skor är också högt upp på hitta listan! Men där har jag redan gått igenom hela stan utan att hitta nått ja ville ha. De är bara att inse att jag inte är nån sko-människa. Hittar aldrig skor!
Sen om ja har tur hittar ja nå mer roligt/snyggt/gulligt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0