tid bokad

Nu är tid bokad på attityd för klippning och färgning. Blir nog så nära mitt vanliga hår som möjligt fast med lite slingor. Fast hoppas det inte blir randigt av slingorna. 
tiden är imorn direkt efter skolan. Tog den första bästa då jag vet att ja bara kommer vela å va nervös. Jag känner mig själv så väl att de är bäst att bara slänga sig in i det så ja inte funderar ihjäl(stavning:S) mig å sen slutar de me att ja skiter i de. Så om nu inte de här blir bra får ja göra om de. Dyrt blire men större chans att de blir bra, å de blir gjort, om ja går till frisör. Så håll tummarna.   
de här är i alla fall de referensmaterial som jag ska ha med mig ifallatt de inte förstår va ja menar.  


så om ni tycker nått annat så är det bra att säga de nu;)
Kommer vara nojjig de första dagarna efteråt tills ja vant mig. Så ja passar på att be om förlåtelse för de redan nu!

pusspåer=)

Kommentarer
Postat av: emma

Det blir nog jättefint Elin:)

2010-01-26 @ 14:46:46
URL: http://emmfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0