imorgon natt bär det av.

Goda nyheter. Mina toppar klarade sig utan större skador trotts den svåra prövning de utsattes för. Kanske försvann lite av kavliten, lite längd (nån ml/cm) och lite lyster men annars så mår de bra.

Toppendag på jobbet, lungt och stilla flöt den på. Pepparpeppartaiträ, Hoppas på en liknande morgon. Kanske var det för att hälften av personalen var på ett strålande humör -semester var det som vankades. Lyckos dem. Men lite sympati fick man. Men jag kunde inte ge mig för sura miner -ska ju på minisemester. Har packat idag efter jobbet, packat aldelens för mke kläder som alltid. Kan inte hjälpa de, jag måste få välja efter den dagens humör, och man vill ju inte känna sig ful bara för att det var det ända rena man hade kvar. Jag ä lite av min egen sort, men jag funkar bäst så!



hittade ingen bra nylig bild. så det blev den här. Bara för att jag måste skynda mig om jag ska hinna få någon sömn (börjar 7).
..Är från slutveckorna på gymnasiet, när JohannaH provsminkade mig.


Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0