haft datauppehåll på alla sätt och vis, fast det inte var meningen, bara blev så

Extremt dålig uppdatering, ja vet! 
Har varit i stugen i helgen under kanske min längsta ledighet i sommar i sträck -4 dagar:0 :D fint väder första dagen, åt suring och mådde bra. Med undentag av lite omoget vuvenprat som gjorde mig snudd på rasande. Annars så har det varit blåsigt värre. Men jag har fått läsa och ta det lungt så jag klagar de sista jag gör. 
Älaskar stugan!!! Älskar Noret!!! Älskar havet!!
Nu ska jag ta en dag HELT för mig skälv. Mamma å stina är kvar i stugan, pappa jobbar den stckarn. Så jag ska läsa slut boken, se filmer jag inte hunnit se, gå ut å gå i skogen osv. Må gott!
Imorgan blir de tillbaka till jobbet kl1400 till 21,30 men de ska nog gå finnenmang hoppas ja. Jobbar fastivalen, men kanske kan klämma in lite endå, ska trixa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0