mimsimu

sjukt trött är jag nu. Hade en jätte trevlig förmiddag med Matahulda på stadsfesten pre-musik. Regnade ifs, men de blev lite kuligt shoppande(jag har just nu örhänge-armbansmani(A)), Langosätande med HELA ansiktet för min del -Mumsigt värre! Nu har jag då fått gå på stadsfesten liiite i alla fall.

annars så var jag som halvborta på jobbet idag. Inte bra:/ Hade pre-ont, men inte ens en ipren hjälpte mot den där obehagliga kännslan. Sen så var jag hela tiden medveten om att mina klsskompisar hade fest och skulle på stadsfesten utan mig:/ Hade nästan tänkt svinga förbi efter jobbet men var så trött och de skulle förmodligen snart in så jag for hem med deppat humör. 
Här är huset tomt! Bara jag hemma. Stina är på stadsfesten och föräldrarna njuter av havet ute i stugan och har fester med sina vänner på annat håll. Sen är det tomt i kylskåpet och skafferiet också, så jag kan inte hitta nått att småäta som kändes gott. Måste handla. Men när ska jag ha tid med de? Imorgon äre 6.45-16 sen planer med matilda.   


Har inga bilder på den här datorn, därför blir de inga roliga inlägg. Sorry.. 
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0