Trästock

Har jobbat idag till halv 10. Sen dirr till Trästock för att hinna se lite av Moneybrother(stavning? orkar inte kolla och är trött) och sen till the main event -Rena Rama♥. Som var tillåme bättre än ifjol. kanske för att jag nu har lyssnat sönder deras skiva och kan allt utantill och uppskattade mer, hade längtat mer osv. Stod längst fram och försökte få några hyfsade bilder, men jag är ganska säker på att ja misslyckades:/ fast får kolla senare. De var hur som hällst jätte bra och jag fösökte spela in alla de låtar som inte finns med på skivan på mobilen så att jag kan lyssna lite.
Han träffa Annika (ända från Ö-vik) tvärt också, kul, va länge sen=)
Nu MÅSTE ja sova, för jag börjar 6,45 imorgon.

Kommentarer
Postat av: MLA

Att du orkade, det var en pina att slita sig upp kl åtta... Drack snabbt en kopp kaffe direkt jag steg in på jobbet för att vakna.

2010-07-24 @ 13:16:53
Postat av: ???

Några av de bästa melissa H låtarna ;



- http://www.youtube.com/watch?v=RG9Dqaq4vio

- http://www.youtube.com/watch?v=VJ8x1K4N8K8&feature=related



2010-07-25 @ 00:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0