kort innan batteriet tar slut..

Ledsen. När jag kom hem från Stockholm igår så vart jag inte på bra humör. (vi stannade i stugan vid 5 på natten och sov där, sen fortsatte jag på morgonen till Skell då jag började jobba 2.) Vi hade fått studentkattalogen och DET ÄR INTE MÖJLIGT MEN JAG ÄR FaN DEN ENDA I HELA KATTALOGEN SOM BLUNDAR:o Jag blir så jävla förbannad. Har aldrig haft tur med skolkort. Den ännda gången jag blev nöjd med ett skolkort så skulle de självklart skita sig ändå! Vi fick först ett (de som jag för en gångs skull blev nöjd med) men då var det en annonym person som skulle räcka ut tungan och tro nått så de bytte kort till ett då jag blunde istället -J**** S***!!!

Har sovit lite inatt. typ 3 h. Så har varit väldigt trött idag. 
Detta bottnar i konstiga sovvanor som påbörjades när vi bilade ner under fredagnatt till s-holm. 
Allt blev förskjutet, dyngsryttmen fans typ inte, obefintlig. Sen har mina fötter tagit stryck. Haft ständigt mer eller mindre ont. Ändå har jag typ haft bekväma skor. Lät till och med bli att andvända de nya skorna (alla fyra par) trotts att de tittade med valpögon mot mig.     
Mer om min shopping sen.. ska till å me räkna ut de skrämmande siffrorna för helgens kul. kan bli intresant:S   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0