dagen efter den stora dagen

ursäkta den dåliga uppdateringen. har hur mke bilder som hällst att jag inte enns orkar börja gå igenom dom:S
SDen så har frasen "för vi har tagit studenten,för vi har tagit studenten, för vi har tagit stuuudeeeenteeeen -fy fan va vi är bra!" Dubbla meningar för mig. Och just nu är min dopamin-nivå låg så jag är inte på toppenhumör:/ Sen tror jag att jag har fått halsfluss eller dylikt för mina halsmadlar känns som tennisbollar och allmänntillståndet är väll sådär. Så det har varit en lugn dag för mig idag. Gick å la mig vid halv5 sen komm mamma in vid halv ett och tyckte att jag skulle fortsätta sova ute i hammocken(stavning?). efter två halv tre kom söta mamma med frukost som var jättegod med gjorde lite ont att svälja pga halsen. Puss på mamma♥!
Jag hittade lite Mucoangin som jag nu sitter å knaprar på (sugtabletter som bedövar halsen). Synd bara att man inte får ta hur många som hällst på en dag:/;)

Sen har pappsen hjälpt mig instalera min nya laptop som jag fick i studentpresent helt överaskande=D Så de är den ja skriver på nu;) =) Så därför får ni inga bilder. Ja ska gå å he in dom på den andra datorn nu så ni får se nån. Men förvänta er inte att de ska gå fort(A) Jag förstår inte hur alla får in bilder på bloggen samma dag som man tog dom. hur hittar de tiden. Fast de är mitt problem. Jag försöker hitta tiden istället för att göra mig tid.

blir nog flar inlägg om studenten och kanske några bilder från balen som jag heller inte tittat på en. Men den som väntar får se.

kram=) (ingen puss ja kanske smittar er;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0