inte min roligaste morgon..:(

Blev inge jobb idag och det grämer mig enormt. Jag har bara tre dagar med handledare innan jag står där ensam, och jag har panik. NU har jag även misst en av dessa dar:S Inte bra!
Men jag äe SJUK. Vaknade 3 inatt av att halsen gjorde så ont och ville bara hosta, men då gjorde deså ont att tårarana började strömma, Och jag kunde inte få ut ett ljud utan att det gjorde fruktansvärt ont:( 
Snoret bara rinner/droppar/haglar ut genom näsan och visar ingen taktkännsla alls. Det går åt pappersnäsdukar i sinne och detta gör min näsa spruken torr och sur.    
Sen hade jag frossa och hetta om vartannat. Mindre skojj.
ullen i huvudet är fortfarande kvar. Locken för öronen gör fortfarande att jag inte riktigt hör tvn som jag satt på för att inhte känna mig så ensam.

Bara så ni vet.

nu måste jag snyta mig igen..:S
haha jag gillar att skriva äckliga detaljer;)

Kommentarer
Postat av: Elin & Matilda

Krya på dig Elin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0