internett har inte funkat på hela dagen, de sög.

sjuk hela den här dan å:( Blir hemma imorgon å. Kanske blir jobb fredag. Ska istället jobba Må, Ti, ons då jag skulle ha varit ledig för att få så många handledar dagar som jag ska ha. (+ tors, fre som jag skulle). + Jag missade informationsdagen idag, vilket inte ar bra. Detta suger.

blöder från näsan för att den är så spruken. Trotts att jag smetat Idominsalva i ansiktet hela dan, spec på/under näsan. Detta suger också.

Har försökt hosta i en näsduk hela dan för att kunna vistas i vardagsrummat utan att direkt smitta familjen. Hoppas de funka. Jag kände mig då inte lika ensam iaf.


Nu ska den här tröttisen sova.

Kommentarer
Postat av: ELIN

balbilderna elin! :D

2010-06-17 @ 14:31:34
URL: http://pellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0