kramar åt alla

Älskar min familj♥! De hade gjort jätte fint och lagat jätte mke jätte god mat och ja fick en massa fina presenter=)! bland annat fick jag en bärbar dator:O Hade inte en aning. mamma hade totalt lurat mig, haha och jag brukar oftast lista ut sånt där. Så de vara en trevlig överaskning! Sen fick jag Skellefteåringen av syrran, ett halsband av kusinerna och en massa pengar. Tack alla!

Sen så hade Farmor kommit hit från Robertsfors för att vara här hela dan. Ni inser inte hur glad jag blev över det! Hur mke de betydde för mig! Hon har inte varit hos oss på många år nu då hon inte orkar resa för att hon varit sjuk. Så jag blev överlycklig! Sen var även mormor och morfar här hela dan vilket gjorde de ännu bättre! Hela grejjen med att få blommor osv när man kom ut till kyrkan och ficka, mingel och middag här hemma -kunde inte bli bättre!=) Tack♥ Fick även besök av kusiner och morbror under middagen=) Var jätte trevligt!


hahah morfar fick en rolig kommentar av två av mina klasskompisar när vi körde förbi honom på skrindan:
-Ojj vad han var brun han där va!
Jag: de är min morfar
- jag kunde typ inte se om han var svart(syftar på utlänning) eller inte.
Jag: nej han är alltid sådär solbränd, de där är bara hans vinterbränna;)

Typiskt att man inte fick lite av de generna;) Hade inte suttit fel att i alla fall ha lite lättare att bli brun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0