lämna lite av de gammla, titta frammåt.. kan det vara så svårt?

För att fira min nyvunna frihet, om man ska se de på ettt possitivt sätt, så ville jag göra nått symboliskt. Nått som fick mig inse att jag kanske inte är så liten som jag vill vara ganska ofta. 
Hahaha då kom tanken fram. -Jag kan radera min Apberget användare (glödlampa ovanför mitt huvud).
HAha vet inte hur ja kom på de, för jag har inte varit inne där på VÄLDIGT länge nu, typ i år räknat.
Men sagt och gjort. Jag loggade in, (hade samma lösen då som på allt annat nu:S) och letade upp var man kunde radera hela saken. Efter lite letande (jag tror de har gömt undan de lite me flit:O) så hittade ja de tillslut. Och efter jag fyllt i personnummer och lösen klickade ja radera och sedan när de frågade om jag verkligen ville svarade ja JA. Skylten "Andvändaren är raderad." kom upp på förstasidan. Så nu finns inte Elin_91 på Apberget längre.

Dålig symbolik, men det fick mig att må bra på nå sätt. Kanske för att apberget mest användes under den period som jag hellst vill göra om på vissa plan.


Nu ska ja fortsätta knappa på min nya dator och upptäcka alla roliga fuktioner. -Lycka i en sjuklings liv.

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh vilken bra idé! ;) haha jag ska nog också göra det ;)

2010-06-13 @ 17:45:34
URL: http://lbystedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

tur man raderat apberget ;)

2010-07-03 @ 03:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0