mätt och trött

sitter hos sara och väntar på fest. vi har ätit gott på subway osv. Sen har jag hjälpt att sätta ihop hennes bokhylla -vad skulle hon göra utan mig! och nu ska sara städa lägenheten, och jag säger bara lycka till till henne. Hahaha hon vet inte vars hon ska börja trotts att jag gett många pikar till den gigantiska klädhögen som upptar HELA soffan. HAHa du ä ju för sötis.
Men nu har hon börjat med klädhögen, viker och är duktig. Hon har även hunnit damsuga lite lätt, trotts att jag tyckte att hon skulle städa bort alla överflödiga grejjer eller vad man ska kalla det. men hon ville göra det på hennes sätt;)
(hahha vi ska nog inte nämna vad jag har gjort under tiden då det knappast ses som poduktivt eller hjälpsamt(A))
Vi hade tänkt sova en stund innan alla börjar trilla in men vi verkar inte hinna det, så kommer vara jätte trött. Hoppas det går över.

Sen måste jag medge att jag är lite putt över att inte alla kommer ha kläderna ikväll som tänkt. Jah har ju nämnligen inte med mig några andra än 80tals outfiten:S så nu blir det ingen 80taolsfest, utan snarare en fest med några konstigt klädda. Men man måste ju skämma ut sig ibland.


Bilder från idag:


Kommentarer
Postat av: sara

hahahha! men resultatet var ju väldigt bra må jag säga! ;)

2010-06-03 @ 22:30:11
URL: http://restraint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0