missöde

Hade en blandad dag igår när de kommer till hur trevligt jag hade. Blir så arg på mig själv när jag låter saker förstöra. Men jag är som jag är. Vet inte om jag ska gå och klaga på MQ eller om jag ska bara stampa och slänga klänningen i ilska. Mq borde vara bra kvalla, den var ju inte billig tycker jag. :(:(:(:'(. Klänningen började i alla fall gå sönder redan hemma under middagen men vi tyckte att vi räddade den med säkerhetsnålar, men icke då. De var axelbanden som gick sönder. Det där spännet som man kan ta av å på för att bestämma om man vill ha axelbanden eller inte, gick av:O! Hur j*ävla dåligt som hällst. Sen gick säkerhetsnålarna bara upp hela tiden så jag stack mig ständigt. Så fort jag rörde mig gick de upp. Och de var spända hur löst som hällst. 
Nu kanske du som alla andra tycer att jag är löjlig och bara skulle ha haft utan axelband. Men gissas vad. JAG KAN INTE HA UTAN. det fanns en anledning tilll att jag letade en MED axelband. För de sitter inte kvar utan! Jag hatar att måsta gå å hålla upp klänningen hela tiden:( 
Tillslut blev Holmberg så trött på mitt surande så vi gick till AGs snälla mamma och hon var gullig nog att sy fast axelbanden åt mig. Hur snällt som hällst! Men tro inte att de satt. Då gick ena sönder endå:O Å den andra var fastsydd så nu kunde jag inte ens ha utan axelband. De är nån j*ävla förbannelse över axelbanden. Så jag hade kavajen hela station för att de inte skulle se dumt ut. För även om jag inte borde bry mig, för att ingen annan skulle bry sig, så brydde jag mig.   


-Ger utlopp för min ilska. Gladare inlägg kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0