nu börjas de jobba, punkt slut!

Jobbat idag. Har snorat och framförallt hostat i sinne. Piinit at times. Men de gick bra då jag hade världens skönaste personer på min jobbsida, fick skratta och ha trevligt nästan hela dan. De for nämligen hem 1h innan mig å då kände jag mig ensam. Men de gick hyfsat. Vi hade väldigt lite patienter idag så allt gick väldigt smärtfritt på den fronten, många SSS (sköter sig själv). Fast Paniken inför när jag ska klara mig själv har inte blivit mindre med mer än en smula. Gruvar mig. Vill inte vara dålig.  
Fast på + sidan så upptäckte jag en läckerhet som ska jobba där också hela sommaren, ögongodis är aldrig fel. Och trevlig är en bra sidoegenskap som han verkar besitta. Detta kan bli bra. 

Är slut och trött nu. Ont i huvud, jobbigt bihålor och en minst sagt irriterad hals. Funderar och funderar om jag ska fara till Boviken och träffa klasskompisar. Slits utan att kunna bestämma mig. + är att jag får träffa dessa som jag saknar redan. Och kanske kan man få energi av att träffas å ha roligt. Fast - är att jag är rädd att detta ska hindra min så efterlängtade och behövliga, till och med väldigt nödvändiga återhämtning till tillfriskning. Har kompromissat med mamma att OM jag far så ska jag bara titta på och inte spela vollyboll eller anstränga mig på annat sätt. Lite tråkigt. Men jag vet att hon har så rätt. Är lite rädd över väder å. Frisk luft är ju bra, men kyla? fuktighet? osv. kan sådant skada mig mer vet jag inte om det är värt det.  
  Men som sagt, kan inte bestämma mig.
  Och nu är det mindre än en halvtimma tills de andra far från stan. 
  Skyda hjärna, skynda..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0