nu tycker jag att min sommar kan få börja snart

Varför blir de inte bättre? jag blir galen!! Nu har jag lyckats smitta min kära familj också. Stackare, jag känner mig skyldig:/

Har jobbar och jobbar känns det som nu. iaf så jobbar jag å sen gör jag inge mer för jag är så slut. Men idag fick jag mig ut  solen ett tag, trots att det kanske inte var det bästa. Men men..kanske solljus gör tricket. Jag fick om möjligt lite färg i alla fall. För precisi som min obefintliga kondis som jag inte kunnar arbeta på så har även den lille bränna jag jobbat upp inför studenten nästan försvunnit:/

imorgon äre 7-16 som gäller och efter det är de fort som rackarn hem för att hinna skjutsa syster +fler till örviken, ducha å allt sån där som man gör för att kunna visa sig bland folk och ställa i ordning lite saker inna jag ska till Matilda på midsommarmiddag. Ska bli jättekul!! Sen ska vi hit och då kommer även ElinK=) jätte kul då de var jätte länge sen jag träffa båda. Alla planer om att träffas föll ju i stöpet när jag blev sjuk:/ 
Jag kommer att vara döslut på kvällen, men det är det sååå värt:D!

Nu ska jag värdera all sömn jag kan få. Pussisar

Kommentarer
Postat av: ELIN

haha, det gör ingenting!:) men lägg in bilderna från balen snaaaart:$

2010-06-27 @ 16:49:14
URL: http://pellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0