Sjuk:( (känsliga läsare varnas, äckliga beskrivningar)

Halsen är cp, feber som kommer med yrsel, täta bihålor och lock för öronen. just nu känns det som om alla ljud i min närhet studdsar mot madrassväggar innan de når farm till mig, riktigt irriterande. Har ull i huvudet fast tror någon står och slår på det i ett försök att få mitt huvud att se ut som en pannkaka, för ullen gör ont. Ansiketet är fullt av slagg som trycker mot huden för att det vill ut, och sedan hittar nått hål att fördas genom. Blääääää. :S 

Jag har min första arbetsdag imorgon och det känns inge vidare kul att komma där helt utslagen. Men vad gör man. 



Sen så måste jag klippa mina naglar korta idag (inför jobbet), så då blir de korta naglar hela sommaren:/ Inge nagelack heller för den delen. 
Känns inge kul då jag gillar att ha långa naglar. Jag tror det får mig att känna mig kvinnligare. Men jag vill ju inte sprida bakterier, och är glad över att jag fått ett bra sommarjobb så nu ska jag inte klaga mer. Ville bara nämna min misströstan(a)     


Sol ute är det också, och jag kan inte sätta min och sola/sova i solen:( TYpiskt! 
Tror att jag ska lägga in ett Egobildsinlägg för att känna mig lite bättre. 
Så om ni inte vill se, titta bort om en liten stund..;)
  

Ojj nu gick locket för ena örat upp. Men lugn bara, det är tillbaka innom 3-5 min;):/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra hygientänk ;)

2010-07-03 @ 03:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0