ej frisk än

Har varit i stugan och försökt kurera mig. Det har inte riktingt funkat. Var härligt med miljöombyte! men blev inte så mke frisk luft då de spöregnade hela tiden. Men ingen feber längre men dyngförkyld och jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har blött näsblod. Måste ha tappat mängder med blod:S Detta medför också att jag har svårt att snyta mig. Vilket är fruktansvärt iriiterande. Så fort jag tar i lite för mke så börjar blodet spruta. Jag har slutat försöka stoppa det, utan min nya strategi är att bara stå böjd över handfatet tills det ger sig, orkar inte längre +att det går så himla mka papper. Duvet miljötänkt har man ju blivit efter alla miljömedvetna val man fick höra om igår alla vi som satt å kolla på Bröllopet. Över 13 timmar bröllop i sträck utan raklampauser blev det igår. Tror seriöst att jag drömde i tvbilder inatt. Hade ifs inte så mke annat att göra då jag varit tillsagt att ta det lungt hur som hällst. Fast det var väldigt trevligt måste jag säga. Hela familjen gjorde en enorm slappardag. Till och med pappa satt HELA dan, med undantag av ca 40 min då han gick ut i regnet och grilla. Jag tror att regnet inte gjorde honom så mke då det var som en befrielse att andas frisk luft och komma ut ur den familjtrånga stugan. Man hade inte så mke persoligt utrymme. Och att en av hans döttrar satt å snora, hosta och klagade över detta faktum gjorde de nog inte bättre. Haha å han var väldigt less på Historialektionerna där vid 12 då han som vanligtvis nästan aldrig klagar inte kunde låta bli. Men jag håller med honom om att man snappt slutade lysna efter ett tag så fort de började förklara släcktskap. Ojj vad krångligt de kan bli.  
Men det var ett väldigt fint bröllop, jag gillar att speciellt viktoria ser så äkta lycklig ut. Sen var allt så fint. Roligt att se hur alla klätt sig och vad de har för tittel, även om det är omöjligt att komma ihåg. Men när man sett dem och hört dem nämnas hela dan (ca 13h) så börjar man känna igen dem. Sen under alla tal så var jag som jag är. HAha med andra ord satt jag och kikade mellan fingrarna, hade kuddar för ansiktet och for runt som en snurra i fotöljen. Jag tycker det är så pisamt jobbigt och jag är alltid så rädd att de ska göra fel. Haha men jag ser ganska rolig ut. Fast familjen är så van med mitt barnliga beteende i dessa situationer att de snart inte märker det mer än att man får nån komentar -men du måste ju titta elin!
Sen ÄLSKADE vi att det inte var några reklampauser. Tänkte på de nu på morgonen väl hemma igen och man tittar på någon anv de andra kanalerna, de är ju reklam hela tiden. De hade bara fått in 8h bröllop för restan hade varit reklam, och samma reklam som går om och om igen.    

Som sagt jag är inte på långt frisk. Men jag knaprar c-vitamin och honung osv för jag SKA på jobbet imorgon. det funkar inte att inte fara. Jag måste. De är bara så! Har varit sjuk i 9 J*ävla dagar nu och är spyless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0