tadam

Har varit och tagit IDkort till sommarjobbet idag. Var ändå inte så ful som jag trodde då de blåste ute så att inte ett hårstrå låg på rätt plats. Har även fått schemat -och vist jobbar jag percis stadsfesten och trästocks. FRE,LÖ,SÖN båda helgerna, och jobbar jag inte kväll ska jag börja 6.45 nästa morgon:(. Ganska duktigt att pricka av det då man ska jobba tre helger på nio veckor. SKIT!!! inte kan jag vara med på midsommar på Kungsön heller, men de grinar jag inte över då jag får bra betalt just den dan.

annars har dan farit förbi i en dimma. Jag förnekar att det bara är en vecka kvar för att inte bryta ihop. ÅNGEST!!! villintevillintevillinteVILLINTe
Har inte haft mitt bästa humör idag (av ej okänd anledning, Pre-MS). Fast jag vet att det fanns andra som hade en värre dag -men självförvållat så de får inte allt för mke sympati haha;)Var trött också och kanske var lite respectlös mot den sista snubben som prata politik då ja satt så nersjunken i stolen att det var svårt att inte fälla ihop ögonen. Annars gillar jag politik, inte så att jag kan det överdrivet mke eller engagerar mig, men gillar att höra på det. Vi har nu fått lyssa på 4 st olika (miljöpartiet, Vänsterpartiet, moderaterna och kristdemokraterna) inför valet till hösten. De är ju ifs alltid lite siomså me de där, man får läsa mellan raderna och vara kritisk för att alla framställer sig i sina bästa dar.

Har tjuvtittat på mina betyg också(A) bara ett som inte är satt, men där vet jag typ vad ja ska få. Eller om jag inte får det blir jag arg.
Är i alla fall ganska stolt över mig själv:]

imorgon blire spinning med Benny på campus. För er som inte vet är dte våran Samhälls/historialärare som förövrigt just blivit pappa, GRATTIS! Hur kul som hällst ska de då bli!!! Sen är det fika i Ullas Bonstaskammare (vår ergonomilärare), och lite etik med Erik(sjukvård/etiklärare). Sen på kvällen blire Klassfest=)!



Jag har redan förberätt en plättsmet så nu ska jag gå och grädda den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0