chipscraving

Skitkul igår! Fast kändes så j*vla ovärt att betala in sig på mollys å så var de dött där så man gick snabbt ut. Men ibland blire ju så.
Nu blire städa rummet som ser ut som ett bombnedslag på en soptipp. Måste i alla fall få bort en till en gång så att jag tar mig till sängen och dator utan att måsta trampa på saker.
Sen ikväll blire bio med sex and the city 2, tillsammans med JohannaH och kanske Malin. Blir också att äta sig tjock på gosaker, mumsis.

försov mig å vakna en kvart innan vi skulle börja spinningen på campus igår med Benny som jag längtat så mke efter:S blev att greppa väskan i  och ta bilen (körde kanske lite fort:]). Fast ändå så blev de inte så bra. Dörrarna var låsta och jag ringde frenetiskt efter alla, men stod där i nästan en kvart innan jag fick tag på en som kom å öppna. Var typ tårögd av ilska på mig själv och min otur. Men fick spinna till sist. VAr hur skönt som hällst. Känns som om alla slaggprodukter i benen försvunnit. I alla fall ett tag. Efter alla onyttigheter så är slagget tillbaka:S(A) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0