skrattet är själens solsken, utan solsken kan ingenting leva eller växa.

Idag har det varit lite förstädning av skåp och inhandling av balonger till skrindan, som föresten måste anmälas hos polisen -vilken rutt och en minst 21årig förare osv. Udrar hur många som kommer veta de:S Men nu vet ju ni i alla fall. 
Annars har vi haft, en något tråkig, fågelskådning på sista NaturkunskapA kursen. Efter de vart de så snabbt som möjligt hem. Fast blev inte ens en timme hemma innan de blev iväg mot solariumet med ellen där vi hoppas vi blev bruna. Sen fortsatte vi till edda för bad med relax tillsammans med malin och sara=) Så nu luktar jag gott klor;) sen efter det chipsätning(blivit mke sånt för mig(A)) hos ellen.
allt = en bra dag!=)

Imorgon ska jag vara moraliskt stöd till en lite smått nervös tös.
Ska bli jätte kul att se henne bli sminkad få håret uppsatt osv. Hon kommer bli så fin! sara, malin och Erica å!!
Sara slängde en liten komentar om att hon tyckte att jag skulle fota henne Holmberg och deras kavaljer innan balen imorgon. Fick lite smått panik! Nog för att jag har en kamera men jag kan inte fota bra för de. Hjälp!! Matilda kanske för slänga mig några sista minuten tips om jag har tur.

ska kojsa nu, kram&puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0