APU nästa vecka -pirrigt!

Helt slut, ont i halsen och får till och från blixthuvudvärk (faan jag var ju just sjuk, vill inte igen!) Sen har vi match imorgon i Umeå, så det blir till att åka buss så fort skolan sluat, hinner hem och vända i dörren. Hoppas bara att "sjukdommen" inte blir värre, för sista matchen på sesongen skulle jag gärna spela.

Det har varit en stressig vecka så länge, å värre blir det!
Vi kom i måndags till skolan efter lovet och till vår förvånging, och minst sagt ilska, så får vi höra av våran engelska lärare att det är minsan Nationellt prov. Ingen metal förberedning ens här inte:O Men de va bara att bita ihop och köra. Vi skulle ha halva den lektionen och halva nästa.
Lite surt var det dock då hon efter kom på att vi ju inte fått ett tillhörande häfte som skulle läsas:O! Så vi fick ytterligare en lektion så att de som var tvungna at börja om fick tid. -lite upprörande, men innebar mer tid för mig, så ja ska inte klaga. Vi har även 2 till delar av engelska nationella på fredag och den muntliga delen efetr praktiken. Huuur mke som helst känns de som. å vi har typ inte gjort någonting på hela kursen, så hela betyget vilar på dessa prov:S 
har även haft "nationellt prov i svenska C. men har egentligen inte det, men vår lärare gjorde ett eget. Vi skulle förbereda oss, men jag han/orkade inte så ja körde på känn, och det gick väl hysat. Vågar inte gissa riktigt. Men vi fick tillbaka betygen på vårt argumenterande tal, och (några få) krönikan. Kan lite blygt säga att jag fick mvg på bägge:] (-glad!:])

Annars så har det varit mke PA (projektarbete) i veckan. De ska vara inne på fredag och trots att vi jobbat bra, åtmindstonde tills för några veckor sedan, så har vi paaaniiiikkk:S har inte hunnit skriva rapporten än, inte ens börjat:S Men vi ska klara det! Fick tills på söndag på oss och Johanna och ellen ska jobba imorgon då jag är i umeå, sen blir det hård körning på fredag och vi ska träffas i helgen. puuuhh vi kommer var slut!!!


Nästa vecka är det APU dags och jag ska vara på Kirurgen 2. Känns jätte pirrigt och jag vill verkligen göra bra ifrån mig!


sovgott och dröm söta drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0