borde snart då sen, orkar inte

idag vart det lite stan med syster och mamma. Var tänkt att det skulla bli längre och mer kläder men det blev kort och mke lampor. Alltså inte som planerat. Men blir mer stan i veckan så ja gråter inte. Imorgon blire en liten tripp med matilda med ett särskilt mål i sikte och sen ska vi och hälsa på ElinK i piteå på onsdag. Ska bli jätte kul, har blivit uppskjutet ett tag nu så äntligen blir det av=) 

Har så mke jag borde ta tag i nu när jag har tid. Men jag ORKAR INTE. kanske lite att jag inte vågar heller, undermedvetet, men tar emot att börja och det tär på mig.


lyssnar på den här just nu. gillar den. å gillar videon. 
  
trodde hon hade rött hår, så fattade först när jag skulle söka efter den att det var Paramore(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0