detta har hänt:

påbörjat min APU på kirurgen 2, skellefteå lassret
 mke som skulle kunna sägas där, men kort →känns bra, bättre än min andra praktiker.

varit i Ö-vik och hälsat på
korta versionen →stan, MaSSa mat, earth hour med tomas dileva(;)haha) och fackeltåg, lasergame (i jeans:S), UPP (filmes asså), å en massa annat småttågott=)

♦var tänkt att jag kanske skulle ut på fredan, men somnade vid tvn och sen fick mamma slita upp mig och följa en elin, som inte var stadig på benen, till sängen(a) haha
så sov från ca 7 till 5 då det var upp&hoppa, ducha och iväg till Övik. sen sov jag också hela vägen till övik(3h). Så överlag 13h sömn den natten. JAG VAR TRÖTT!!!(A)


sen minns ja inget mer just nu. Men mer finns det. Måste bara orka minnas. så de är nog kört! men ni fick ju veta lite;)(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0