gonatt

Nu är svenska krönikan klar. Gick ganska fort när jag väl kom omkring till det. Ska försöka ta lärdom av det till nästa gång;)

♦imorgon äre Baldershowen på morron
›sen lite svenska då ja ska få lyssna på argumenterande tal(jag gjorde bort mitt förra veckan -vart lite fail)
›Efter det äre religion, där jag har en kännsla av att vi inte kommer göra speciellt mke 
›Sen ska min grupp ska stanna kvar och ta tag i slutspurten på projektarbetet
♦Torsdag äre friluffsdag och jag ska å pimpla. Det ska vara i ursviken, men ändå inte, har inte riktigt fattat riktigt, och det blir en bit dit, men jag å Johanna ska nog vara tappra å sparka. Vi får se om vi tar oss dit levande;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0