SERIESEGER!!!!!!!!

Matchen slutade 9-1 mot KAIF och vi spelade riktigt bra. Jag är stolt över er tjejjer! Blev några assist till stina och kanske ett mål, minns inte riktigt men de påstår de i familjen så..:] haha jag kommer aldrig ihåg vad jag gjort ute på plan(a). Blev ett stukat lillfinger på köpet också, men de var lindrigt.
-Så nu är serieseger klar (trots en match kvar) och vi går upp i 2an:D 
Johan,vår duktiga tränare, fick sig en duch i pommac och det blir lagfest (utan alkohol!, då mer än hälften än under 18) någon gång efter sista matchen.
SKITBRA TJEJJER!



att det är skola imorgon vill jag inte riktigt tänka på och njuter av glädjen en stund till, innan vardagen gör sig påmind. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0